Zakochałam się w tych olejkach, muszę mieć je wszystkie już dziś, już teraz!
Znasz to uczucie? Z całą pewnością! Wiele z nas doświadcza tej niepohamowanej potrzeby posiadania i używania każdego dostępnego olejku. Każda kolejna nowość rozgrzewa nasze wnętrze i pragniemy jak najszybciej poznać ten nowy, wyjątkowy produkt. Na szczęście istnieje dōTERRA oraz jej program lojalnościowy, który pozwala zaspokoić nasze pragnienia częściowo za darmo.
Aby z niego skorzystać musisz założyć swoje konto, co jest najbardziej opłacalnym rozwiązaniem, ponieważ już wtedy zyskujesz zniżkę w wysokości 25% na nasze produkty. Program lojalnościowy (LRP = Loyalty Rewards Programme) gwarantuje Ci korzyści finansowe, których nie doświadczysz kupując olejki u koleżanki, pośrednika czy zamawiając je przez internet.
Przy systematycznych zamówieniach, nawet za minimalną kwotę, dōTERRA zwraca od 10 do 30% wartości punktowej Twoich zakupów a także koszty transportu w punktach. Właśnie dlatego warto uczestniczyć w naszym programie lojalnościowym – każdy zebrany punkt przybliża Cię do darmowych produktów. Zbieraj je tak jak my – olejkowe pasjonatki i ciesz się wyjątkowymi, darmowymi produktami!
Jeżeli posiadasz konto w dōTERRA oraz uczestniczysz w Programie Lojalnościowym, po roku możesz kupować produkty taniej aż o 55%!
Dlaczego warto przystąpić do programu lojalnościowego dōTERRA?
Nasz program lojalnościowy polega na tym, że za każde złożone zamówienie otrzymujesz punkty, które następnie wymieniasz na wybrane przez siebie, dowolne olejki lub produkty dōTERRA. Dodatkowo raz w miesiącu masz szansę otrzymać olejek w prezencie. Prawda, że brzmi zachęcająco?
W poniższym filmie znajdziesz wyjaśnienie zasad LRP doTERRA:
Na czym polega program lojalnościowy doTERRA?
LRP jest dobrowolny i dostępny dla każdego, kto zarejestrował swoje konto. Ponadto można z niego zrezygnować w każdej chwili.
Na żadnym etapie trwania programu nie musisz zobowiązywać się do niczego na stałe, uczestnictwo w nim jest całkowicie dobrowolne. Każdego miesiąca możesz zamówić inne produkty, na inną kwotę, a brak zamówienia nie wyklucza Cię z programu w kolejnych miesiącach.
W naszym programie lojalnościowym korzyści rosną z każdym miesiącem, podczas którego składasz zamówienie. Tutaj jedyny wymóg, to robienie zakupów za minimum 50 punktów, z których otrzymasz zwrot – tym większy, im dłużej z nami jesteś.
To, co wyróżnia nasz program lojalnościowy to każdorazowy zwrot kosztów przesyłki w punktach!
Moja rada:
bardziej opłacalne jest rozłożenie sobie zakupów i składanie zamówienia za 50 punktów przez 4 kolejne miesiące, niż jednorazowy zakup o wartości 200 punktów. Dzięki tej regularności wypracujesz najkorzystniejszą zniżkę.
Gdy osiągniesz już 30% zwrotu punktów za złożone przez Ciebie zamówienia, a z jakichś powodów nie złożysz go w danym miesiącu na kwotę 30 punktów, możesz spokojnie utrzymać swój procentowy stopień zwrotu – wystarczy, że złożysz zamówienie za 1 punkt. Tyle wystarczy!
Jeśli jednak nie możesz lub nie chcesz złożyć zamówienia wcale wrócisz do zwrotu w wysokości 10%. Zdobyte wcześniej punkty zostają jednak na Twoim koncie i czekają na Ciebie!
Chcesz dowiedzieć się jak złożyć zamówienie w programie lojalnościowym? Obejrzyj mój film!
Jak otrzymać olejek w prezencie?
W każdym miesiącu doTERRA wybiera jeden, wyjątkowy olejek, który może otrzymać w prezencie każdy, kto ma już założone konto zakupowe. Co miesiąc ten olejek jest inny a informacja o nim pojawia się pierwszego dnia miesiąca. Aby otrzymać olejek należy złożyć zamówienie za minimum 125 punktów do 15 dnia danego miesiąca. Prawda, że proste?
Jak wygląda wymiana punktów?
Produkty możesz zamawiać nawet kilka razy w ciągu jednego miesiąca – doTERRA każdorazowo zwróci Ci punkty. Tracą one ważność po upływie 12 miesięcy od daty ich wystawienia. Jeżeli jednak zdecydujesz się zrezygnować z programu lojalnościowego tracą one ważność natychmiastowo, z chwilą jego wyłączenia.
Aby wymienić punkty musisz mieć ich co najmniej tyle ile wynosi wartość produktu, nie ma możliwości uzupełnienia brakujących punktów płatnością.
Nie otrzymuje się kolejnych punktów za produkty, które zostały zamówione poprzez ich wymianę za punkty.
Podczas wymiany punktów na produkty zostaje pobrana opłata w wysokości 2 EUR, która jest doliczana do zamówienia, warto więc uzbierać większą ilość punktów i wówczas dokonać zakupów. To zminimalizuje Twoje koszty.
Koszty wysyłki ponosisz Ty jako zamawiający. Pamiętaj jednak, że zwrócą Ci się one w punktach.
Punkty wymienisz po zalogowaniu się do swojego konta doTERRA lub kontaktując się z biurem obsługi klienta: 22 3079764.
Punkty możesz zacząć wymieniać po upływie 60 dni od daty dołączenia do programu lojalnościowego. Jeżeli go wyłączysz stracisz zebrane wcześniej punkty.
Dodatkowe informacje dotyczące programu lojalnościowego
- Jeżeli zechcesz anulować zamówienia zrobisz to dzwoniąc do biura obsługi pod numer 22 3079764 lub wysyłając wiadomość na adres polska@doterra.com.
- Jeżeli przyłączając się do naszego programu lojalnościowego wybierzesz płatność kartą pamiętaj, aby po złożonym zamówieniu „odpiąć” ją i wybrać płatności przelewem. To moja rada dla zapominalskich. Możesz to zrobić dzwoniąc do biura obsługi klienta (22 3079764) lub skorzystać z moich wskazówek, którymi dzielę się z Tobą w filmie.
- Zebranych punktów nie możesz wymienić na gotówkę czy wypłacać na konto bankowe.
- Produkty zakupione z wykorzystaniem punktów LRP nie są przeznaczone do odsprzedaży.